A l'última classe vaig fer la meitat del que havia programat. Em vaig deixar sense fer molta feina. No és un tema que m'obsessioni. Ja sé que els mateixos continguts funcionen d'una manera un dia i al següent no o el mateix dia de manera diferent depenent del grup, però ahir em vaig deixar un bon grapat d'activitats de gramàtica sense fer. Si hi penso crec que no es tracta d'una casualitat. Em vaig extendre (in)conscientement fent activitats de comprensió oral i de expressió oral, amb la qual cosa em va faltar temps per fer les activitats de repàs de gramàtica. El fet que no m'entusiasmi ensenyar gramàtica segurament està relacionat. Al mateix temps és molt possible que no m'entusiasmi ensenyar gramàtica perquè no ho faig prou bé. Espero que les observacions que em facin m'ajudin a veure on es troba el problema.
El pitjor de tot és que la solució que vaig trobar per complir amb els meus objectius va ser donar les activitats de repàs de gramàtica com a deures. En definitiva, el que he fet és passar la responsabilitat d'una cosa que no faig bé als estudiants i així desfer-me del tema.
El proper dia hauré d'anar marxa enrera i fer el que no vaig fer ahir.
Wednesday, 4 November 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


Just remember that our syllabi should not be seen as etched in stone. Flexibility is essential.
ReplyDeleteThank you buttercup, but I have the feeling it is more my lesson plans and not so much the curriculum!
ReplyDeleteYou're welcome. In fact I meant that maybe we need to adapt our syllabus design, lesson plans, session plans, etc to our students’needs. When you changed timing or decided to carry out listening and speaking tasks rather than the grammar ones, you adapted your lesson plan to your students’needs or maybe to your own needs, dunno. That’s what I meant.
ReplyDelete