Monday, 26 October 2009

(Whether) To put some pressure or not to put it

Aquest divendres 23 d’octubre vam fer la primera prova de comprensió oral que he recollit per avaluar. Es tractava d’un vídeo molt curt i cinc preguntes de veritable-fals que havien de respondre. Tot i que com la majoria de les vegades es van espantar davant una prova de comprensió oral, després va sortir prou bé. Van encertar les frases que eren certes i en el cas de les falses van poder raonar els motius pels quals ho eren. Això em reforça la meva creença que tant la seva producció oral com la seva comprensió és bastant bona si la comparem amb el seu nivell d’ús de la llengua i d’expressió escrita.

La classe va discórrer fluïda i vaig tenir la sensació de que podia deixar anar el control quan volia que treballessin de manera independent i recuperar-lo quan tocava, un dia d’aquest en els que no saps per què tot va funcionar. Al final vaig dubtar si repartir un full d’activitats de opció múltiple més o si seria millor que descansessin una mica durant el cap de setmana, ja que el dimarts han de lliurar la primera versió de la redacció corresponent a la unitat 2. Al final vaig pensar que era millor no atabalar-los i que es poguessin concentrar en les redaccions durant el cap de setmana. Al cap i a la fi si entro al Moodle veig que van fent més feina pel seu compte i avançant amb les activitats que els hi he penjat.

1 comment:

  1. Potser els hi podries donar l'activitat de resposta múltiple com a exercici autocorregible (amb clau de respostes al mateix full o a l'espai moodle). D'aquesta forma qui vulgui fer-la, la podria fer com a activitat de reforç, sense cap mena de pressió...
    Crec que estàs fent una feina formidable!!

    ReplyDelete